Jeugdland zoekt vrijwilligers

Dit jaar gaat het voor de 50ste keer plaatsvinden. Van dinsdag 15 augustus tot en met vrijdag 18 augustus kan de jeugd van Ridderkerk zich weer uitleven tijdens jeugdland Ridderkerk. Voor slecht € 2,50 per dag kan er naar harte lust getimmerd, geknutseld, gesprongen en geklommen worden. We zijn dagelijks geopend van 9.30 tot 16.00. Alleen op vrijdag stoppen we om 15.30 omdat we dan onze tijd hard nodig hebben om alles weer op te ruimen. Dit jaar diverse extra activiteiten ter ere van het 50 jarig jubileum.

Om dit op een veilige en soepele manier voor de jeugd van 5 tot 12 mogelijk te maken hebben we minimaal 50 medewerkers per dag nodig. Vrijwilligers die helpen in de timmerhoek, bij de diverse knutseltafels of toezicht houden bij de stormbaan en bij de diverse springkussens.

Op dit moment komen we nog circa 20 vrijwilligers per dag tekort. Mede namens de kinderen doen we dus een dringend verzoek aan u zich aan te melden als medewerker. De enige voorwaarde om vrijwilliger te kunnen zijn, is een minimale leeftijd van 16 jaar. Dus vaders, moeders, broers, zussen, opa’s en oma’s, buur- mannen en vrouwen, aow-ers, vakantiegenieters, scholieren meldt u aan en laat de kinderen niet in de kou staan.

U kunt zich aanmelden voor 1 of meer dagen. De medewerkers worden ‘s-morgens rond 9.00 verwacht en ’s-middags na 16.00 wordt er nog gezamenlijk opgeruimd. Medewerkers worden goed verzorgd, zo wordt er voor een lunch in het restaurant gezorgd en wordt men voorzien van consumptiebonnen. Bovendien hebben kinderen van medewerkers tegen gereduceerd tarief toegang tot jeugdland.

Aanmelden kan via een mail aan karinvaandrager@gmail.comonder vermelding vannaam, adres en geb. datum. Voor nadere informatie kunt u bellen met Gerard Sluimers 06-36116520 of Karin Vaandrager 06-81269921.

De werkgroep Jeugdland en de kinderen van Ridderkerk rekenen op u.